اخبار


پذیرش 350 دانشجو در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی



مسئول هسته پذیرش دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به آغاز ثبت‌نام این دانشگاه از ظرفیت پذیرش 350 دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان اینکه «تعداد پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی 200 نفر خواهد بود» اظهار کرد: در این مقطع دانشگاه هفت رشته علوم قرآنی و حدیث، حقوق، فلسفه و کلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی، زبان وادبیات فارسی، تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی و اقتصاد را ارائه می‌کند.
وی ادامه داد: همچنین ظرفیت پذیرش ما در مقطع کارشناسی ارشد 100 دانشجو است.
موسوی‌فر تصریح کرد: رشته‌های ارائه شده در این مقطع حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی و زبان و ادبیات فارسی است.
مسئول هسته پذیرش دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به رشته‌های ارائه شده در مقطع دکتری این دانشگاه خاطرنشان کرد: حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، فقه جزایی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، فلسفه و کلام و علوم قرآنی و حدیث از رشته‌های این دانشگاه برای مقطع دکتری است.
وی یادآور شد: میزان ظرفیت پذیرش در این مقطع 50 دانشجو خواهد بود.
موسوی‌فر در خصوص مهلت ثبت‌نام کنکور این دانشگاه گفت: متقاضیان برای هر سه مقطع تا 20 فروردین ماه 94 فرصت دارند تا از طریق وب‌سایت دانشگاه به آدرس razaviac.aqr.ir ثبت‌نام نمایند.
مسئول هسته پذیرش دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به مراحل پذیرش دانشجو در این دانشگاه اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون کتبی دانشگاه چهار برابر ظرفیت موجود، اقدام به اعلام پذیرش خواهد کرد و پس از مصاحبه، 350 نفر در این سه مقطع مشغول به تحصیل خواهند شد.
وی در مورد بیشترین تعداد دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: بیشترین تعداد دانشجوی ما در مقطع کارشناسی ارشد در سال گذشته در گرایش‌های حقوق بوده است.