اخبار


فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در فروردین ۹۶



مهلت ثبت نام و امکان ویرایش مجدد برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۶ در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۹۶ تعیین شد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۶ به پایان رسیده است و با توجه به درخواست داوطلبان، فرصت مجددی جهت ثبت نام در نظر گرفته شد.
داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ نشده اند و یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و ثبت نام نکرده اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود دارند، می توانند در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۹۶ نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام کنند.
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است بر اساس اعلام مراجع ذیربط، دانش آموختگان کارشناسی رشته های علوم پایه شامل بیوشمی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضی و آمار، مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته ارزیابی فناوری سلامت هستند. دانش آموختگان این رشته ها می توانند در فرصت تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون ثبت نام کنند.
آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ در تمامی رشته ها به صورت یک مرحله ای (طی نوبتهای صبح و عصر) در روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۹۶ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می شود.
منبع: خبرگزاری مهر