اخبار


صدور مجوز قطعی ایجاد 20 رشته کارشناسی ارشد پیام نور



معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از صدور مجوز قطعی برای راه‌اندازی 20 رشته ارشد این دانشگاه در استان‌های مختلف خبرداد.
به گزارش ایسنا، دکتر ابوالفضل فراهانی با اعلام این مطلب افزود: این مجوز در گروه‌های مختلف علمی اعم از "فنی و مهندسی"، "علوم انسانی" و "علوم پایه" از شورای گسترش آموزش عالی اخذ شده است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: سایر تقاضاهای دانشگاه برای بررسی و صدور مجوز رشته نیز در دست پیگیری است و به زودی تعداد بیشتری مجوز رشته در مقطع کارشناسی ارشد از شورای گسترش اخذ و امکان پذیرش دانشجو برای این رشته‌ها نیز فراهم خواهد شد.
ضرورت تلاش روسای مراکز و استانها بر معرفی بیشتر توانمندی های دانشگاه و تکمیل ظرفیت
دکتر فراهانی در ادامه ضمن تاکید بر تلاش و اهتمام همه جانبه استانها و مراکز دانشگاه پیام نور در معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه تصریح کرد: در جریان پذیرش دانشجوی سال 95، همه استان‌ها و مراکز دانشگاه پیام نور اهتمام و تلاش همه جانبه‌ای را صورت خواهند داد تا بتوانند جنبه‌هایی از قابلیت‌های این دانشگاه را که تاکنون برای آحاد جامعه ناشناخته مانده است، به جامعه معرفی نمایند تا مشتاقان و علاقه‌مندان به تحصیل بتوانند از مزیت‌های این دانشگاه برای شروع تحصیل در مقاطع مختلف بهره‌مند شوند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در پایان یادآور شد: این دانشگاه با برخورداری از ویژگی‌های خاص، امکانات متمایزی برای ادامه تحصیل گروه شاغلین و کسانی که به هر نحو با محدودیت‌هایی برای حضور تمام وقت مواجه‌ هستند، فراهم می آورد و شایسته است آن طور که در شأن این دانشگاه است، به مخاطبان و علاقه‌مندان معرفی شود.
منبع: ایسنا