اخبار


رشته های هوانوردی به دفترچه کنکور بازگشتند



کدرشته محل های مهندسی الکترونیک هواپیمایی، مهندسی مخابرات هواپیمایی، مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما که پیش از این از دفترچه انتخاب رشته گروه ریاضی حذف شده بود، به دفترچه بازگشت.
به گزارش خبرنگار مهر، اصلاحیه دوم دفترچه کنکور سراسری ۹۵ و اصلاحیه رشته‌های تحصیلی مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور منتشر شد.
بر اساس اعلام سازمان سنجش با توجه به اقدامات و پیگیری‌های بعمل آمده و اعلام معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کدرشته محل‌های: ۱۱۶۰۴- مهندسی برق (مهندسی الکترونیک هواپیمایی)، ۱۱۶۰۵- مهندسی برق (مهندسی مخابرات هواپیمایی)، ۱۱۶۰۶- مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما، ۱۱۶۰۷- هوانوردی مربوط به مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور از گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که در اطلاعیه ۲۷ مرداد از ردیف رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری حذف شده بود، مجدداً اقدام به پذیرش دانشجو می‌کنند.
داوطلبان علاقمند به کدرشته محل‌های فوق در صورت علاقمندی و حذف این رشته‌ها از فرم انتخاب رشته، مجدداً می‌توانند کدرشته‌های مزبور را مجدداً در فهرست اولویت رشته‌های انتخابی خود درج کنند.
همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش در برخی از رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان (ویژه داوطلبان آزاد) با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش و سایر دانشگاه‌ها به شرح ذیل، تغییراتی بوجود آمده و یا رشته محل های جدید اعلام شده است که داوطلبان لازم است پس از اطلاع از آنها، در صورت تمایل نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.
منبع: خبرگزاری مهر