اخبار


ثبت نام بیش از 36 هزار داوطلب در آزمون ارشد فراگیر پیام نور



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 36 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 18 آذرماه جاری می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: داوطلبان علاقه‌مند به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور که تاکنون در این آزمون ثبت‌نام ننموده‌اند توصیه می‌شود حداکثر تا ساعت 24 روز پنجشنبه 18 آذرماه جاری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.
دکتر توکلی همچنین یادآور شد: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 14 آذر ماه جاری تعداد 36 هزار و 294 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلاً برای آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در مهلت تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.
منبع: ایسنا