اخبار


آغاز ثبت‌نام دوره مهندس فناوری و کارشناسی حرفه‌ای علمی‌کاربردی از فردا 18 بهمن



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 94 از فردا یکشنبه 18 بهمن‌ماه خبر داد.
حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام خبر فوق افزود: ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد و در روز شنبه 24 بهمن‌ماه پایان می‌پذیرد. کلیه داوطلبان دارای شرایط عمومی اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه سازمان که از امروز روی سایت قرار می‌گیرد و ضمن مطالعه دفترچه راهنما ضرورت دارد در مهلت مقرر به سایت مراجعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد نحوه پرداخت هزینه ثبت‌نام توضیح داد: از آنجایی که پرداخت هزینه به صورت اینترنتی است، داوطلبان داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت و پرداخت 200 هزار ریال وجه ثبت نام اقدام نمایند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان توصیه کرد: به کلیه داوطبان توصیه می‌شود پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی، دریافت شماره پرونده شش رقمی و کد 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام نزد خود نگهداری کنند.
منبع: ایسنا